Black is Black logo
Proces, jakim jest tworzenie marki, najlepiej zacząć od badania rynku

Ciao Papa! Czyli o tym, jak stworzyliśmy markę lodów i kawy | Black is Black

Ciao Papa! Czyli jak stworzyliśmy markę lodów i kawy

Gelato, czyli lody. Caffe, czyli kawa. A to wszystko pod opieką Papa, gościnnego i sympatycznego człowieka, który w Krakowie stworzył własną sieć lodziarnio-kawiarni. To cenne, budujące doświadczenie – współtworzyć markę od zera, wespół z jej pomysłodawcą. 

Zobacz, jak stworzyliśmy markę Papa Gelato!

W DNA Papa Gelato wpisane są Włochy. To nie tylko lody i esencjonalna kawa, ale też filozofia dolce vita: degustowanie świata wszystkimi zmysłami, błoga prostota, szczypta lenistwa i rodzinna, swobodna atmosfera. Ten obrazek dopełnia włoskie ciao! – pojawiające się zarówno w komunikacji marki, jak i w samych lokalach.

Efektem tych przemyśleń jest logotyp z pełną identyfikacją wizualną, w którym naprzemian pojawiają się symbole caffe i gelato. W myśl zasady, jak powinna wyglądać prawdziwa błoga sjesta: z kawą i lodami. Najlepiej bez umiaru.

Od czego zacząć proces tworzenia marki? Od badania rynku!
Czym jest strategia marki?
Jak opracować strategię marki?

Projekt obejmował opracowanie strategii dla obu marek, a także branding: logotyp, pełną identyfikację wizualną, stronę www, POS czy materiały na social media.

Zobacz projekt logotypu Papa Gelato i Papa Cafe
Co to jest brand strategy – na przykładzie marki Papa Gelato
Tworzenie marki dla dzieci
Papa Gelato – czyli strategia marki kombinowanej
Brand strategy – co to?
Zobacz jak wygląda tworzenie marki
Elementy i etapy budowania marki
Jak stworzyć markę?
Strategia marki łączonej
Strategia marki FMCG
Strategia marki łączonej
Strategia marki FMCG

Porozmawiajmy!

Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤

Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴

Zadzwoń ➞ +48 884 998 668

Napisz ➞ hello@blackisblack.pl