Ciao Papa! Czyli jak stworzyliśmy markę lodów i kawy
Gelato, czyli lody. Caffe, czyli kawa. A to wszystko pod opieką Papa, gościnnego i sympatycznego człowieka, który w Krakowie stworzył własną sieć lodziarnio-kawiarni. To cenne, budujące doświadczenie – współtworzyć markę od zera, wespół z jej pomysłodawcą.
W DNA Papa Gelato wpisane są Włochy. To nie tylko lody i esencjonalna kawa, ale też filozofia dolce vita: degustowanie świata wszystkimi zmysłami, błoga prostota, szczypta lenistwa i rodzinna, swobodna atmosfera. Ten obrazek dopełnia włoskie ciao! – pojawiające się zarówno w komunikacji marki, jak i w samych lokalach.
Efektem tych przemyśleń jest logotyp z pełną identyfikacją wizualną, w którym naprzemian pojawiają się symbole caffe i gelato. W myśl zasady, jak powinna wyglądać prawdziwa błoga sjesta: z kawą i lodami. Najlepiej bez umiaru.
Projekt obejmował opracowanie strategii dla obu marek, a także branding: logotyp, pełną identyfikację wizualną, stronę www, POS czy materiały na social media.
Porozmawiajmy!
Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤
Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴
Zadzwoń ➞ +48 884 998 668
Napisz ➞ hello@blackisblack.pl