Homemade science
OmegaQuant jest marką testów krwi do samodzielnego wykonania w domu, wskazujących poziom witamin i mikroelementów w organizmie. Wyniki testów pomagają usprawnić dietę, ale przede wszystkim to cenne narzędzie w profilaktyce zdrowotnej.
Z uwagi na rozszerzenie portfolio produktów OmegaQuant, zostaliśmy poproszeni o stworzenie strategii marki. Na jej podstawie przeprowadziliśmy rebranding marki i zaprojektowaliśmy serię opakowań dla rozszerzonej gamy testów.
Projekt obejmował opracowanie strategii marki, rebranding i projekty unikalnych opakowań.
Od stworzenia person, przez uwypuklenie kluczowych wyróżników marki, aż po dobór archetypu mędrca – naszą strategię zakończyliśmy big ideą, którą zatytułowaliśmy „Homemade science”.
Idąc o krok dalej, wpadliśmy na pomysł, by wszystkim produktom z portfolio nadać wspólny mianownik: skojarzenie z tablicą Mendelejewa. Stąd kwadratowe opakowania, które przypominają zapis pierwiastka na układzie okresowym.
Czy to omega-3, czy witamina D – każdy test zyskał własny symbol i kod kolorystyczny. A to wszystko w spójnej konwencji tablicy Mendelejewa.
Porozmawiajmy!
Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤
Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴
Zadzwoń ➞ +48 884 998 668
Napisz ➞ hello@blackisblack.pl