Black is Black logo
Rebranding marki – co to?

Projekty opakowań | Agencja Black is Black

Homemade science

OmegaQuant jest marką testów krwi do samodzielnego wykonania w domu, wskazujących poziom witamin i mikroelementów w organizmie. Wyniki testów pomagają usprawnić dietę, ale przede wszystkim to cenne narzędzie w profilaktyce zdrowotnej. 

Z uwagi na rozszerzenie portfolio produktów OmegaQuant, zostaliśmy poproszeni o stworzenie strategii marki. Na jej podstawie przeprowadziliśmy rebranding marki i zaprojektowaliśmy serię opakowań dla rozszerzonej gamy testów.

Jak projektować opakowania marki?

Projekt obejmował opracowanie strategii marki, rebranding i projekty unikalnych opakowań.

Design opakowań może zwiększyć sprzedaż!
Projektowanie opakowania a projektowanie doświadczeń z marką

Od stworzenia person, przez uwypuklenie kluczowych wyróżników marki, aż po dobór archetypu mędrca – naszą strategię zakończyliśmy big ideą, którą zatytułowaliśmy „Homemade science”. 

Idąc o krok dalej, wpadliśmy na pomysł, by wszystkim produktom z portfolio nadać wspólny mianownik: skojarzenie z tablicą Mendelejewa. Stąd kwadratowe opakowania, które przypominają zapis pierwiastka na układzie okresowym.

Czy to omega-3, czy witamina D – każdy test zyskał własny symbol i kod kolorystyczny. A to wszystko w spójnej konwencji tablicy Mendelejewa.

Przykładowe opakowanie marki OmegaQuant
Rebranding i identyfikacja wizualna
Rebranding marki OmegaQuant i nowe opakowania produktów
Range opakowań produktów marki OmegaQuant

Porozmawiajmy!

Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤

Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴

Zadzwoń ➞ +48 884 998 668

Napisz ➞ hello@blackisblack.pl