Razem możemy więcej!
Tej kampanii wizerunkowej przyświecała myśl, że stacje ORLEN to nie tylko dobre paliwo, wygodny sklep i kultowe przekąski. Prócz tego, to cały szereg inicjatyw poświęconych zdrowiu i środowisku, w które marka chętnie się angażuje.
Poprzez kampanię chcieliśmy pokazać, że za jedzeniem i zakupami na stacjach stoi coś więcej. To nie tylko przyjemność, ale i dobry uczynek, który spełniamy razem z PKN ORLEN.
Pomyśleliśmy więc, że warto połączyć obie te kwestie w warstwie wizualnej. Wszystko w myśl idei, że każdy kubek kawy i każdy burger to realne wsparcie w ramach zrównoważonego rozwoju.
Aby podkreślić tę myśl i zwiększyć zaangażowanie z marką, położyliśmy nacisk na wspólnotowość wyrażoną w słowie RAZEM. W ten sposób zaznaczamy, że jako klienci robimy coś RAZEM z ORLEN. Pomagamy ramię w ramię, jak równy z równym. Nawet podczas przerwy w trasie.
Projekt obejmował pakiet zróżnicowanych materiałów na potrzeby kampanii online, a także kampanię radiową oraz prasową.
Porozmawiajmy!
Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤
Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴
Zadzwoń ➞ +48 884 998 668
Napisz ➞ hello@blackisblack.pl