Black is Black logo
Odpowiadamy na pytanie: jaki content na YT?

Content marketing dla marki Energa – czyli jak nakręciliśmy jej własny program! | Agencja Black is Black

Kręcimy z Energą jej własny program!

Projekt z początku zakładał stworzenie contentu promującego trzy ważne obszary: elektromobilność samą w sobie, stacje ładowania elektryków oraz sieć ORLEN Charge. Całość ubraliśmy zatem w konwencję programu Zielone Pojęcie – w formule luźnej, niemal podcastowej pogawędki, urozmaiconej rozmaitymi testami. 

Film przygotowany w ramach contentu można wykorzystać w social media
Czym wyróżnia się dobry content marketing?

Współprowadzącym programu był Piotr Tarnacki, gdański żeglarz, wielokrotny mistrz świata w klasie Micro, a prywatnie użytkownik samochodu elektrycznego i pasjonat motoryzacji. 

W ramach serii powstało 5 odcinków Zielonego Pojęcia, które towarzyszyły premierze bloga Energi o tej samej nazwie, dotyczącego zagadnień z zakresu odnawialnych źródeł energii. 

Content w formie programu motoryzacyjnego Zielone Pojęcie

Projekt obejmował naming, znak i koncepcję programu Zielone Pojęcie, a także scenariusze i produkcję 5 pierwszych odcinków

Piotr Tarnacki wystąpił w 5-odcinkowej serii programu Zielone Pojęcie – content na bloga
Jak prowadzić bloga firmowego?

Porozmawiajmy!

Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤

Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴

Zadzwoń ➞ +48 884 998 668

Napisz ➞ hello@blackisblack.pl