Black is Black logo
Jak powstaje identyfikacja wizualna firmy?

Od logotypu do identyfikacji wizualnej firmy | Agencja Black is Black

Rebranding marki Kufieta

Kufieta to rodzinna, a obecnie już wielopokoleniowa firma, której historia sięga 1986 roku. Przez lata wyspecjalizowała się w tworzeniu produktów dla branży motoryzacyjnej – na tyle skutecznie, że dziś w jej portfolio znajduje się aż 200 artykułów, w tym: kosmetyki, akcesoria samochodowe czy podzespoły.

Podczas naszej współpracy odpowiadaliśmy za rebranding marki, któremu towarzyszyła zmiana wizerunku opakowań.

Nie chcąc odbierać marce jej rodzinnego charakteru, w logotypie zachowaliśmy jego pierwotną konstrukcję – zbitkę znaków „K&K”, nawiązującą do imion założycieli firmy. Postawiliśmy za to na zmianę typografii, by nadać jej bardziej wyrazisty, sportowy ton.

Projekt obejmował rebranding marki, lifting opakowań oraz kreację nowych POS-ów.

Dlaczego warto przeprowadzić identyfikację wizualną firmy?
Kiedy zmiana logotypu? Co zawiera identyfikacja wizualna?
Jakie są elementy brandingu? Zobacz!
Za identyfikację wizualną firmy odpowiada studio brandingowe
Identyfikacja wizualna firmy to zadanie dla studia brandingowego
Co to branding? To między innymi identyfikacja wizualna marki.

Za logotypem, zmianie uległy też opakowania. Tu za główny cel obraliśmy uspójnienie etykiet, by całe portfolio produktowe wyróżniało się na półkach sklepowych, a jednocześnie mówiło spójnym językiem.

Nasz pomysł polegał na rozwinięciu liter nowego logotypu i wtłoczeniu ich w opakowania, z jednoczesnym zastosowaniem ciemnej tonacji, charakterystycznej dla branży motoryzacyjnej. Na końcu poszczególne produkty odróżniliśmy akcentami kolorystycznymi.

Branding – dlaczego warto? Odpowiedzi najlepiej szukać w case'ach identyfikacji wizualnej marki
Zobacz portoflio studia kreatywnego Black is Black
Lifting opakowań to część identyfikacji wizualnej marki
Przykładem brandingu jest identyfikacja wizualna marki Kufieta
To gałąź kreatywnego marketingu, obejmująca wizerunek marki Kufieta
Jeśli chodzi o branding – przykłady znajdziesz w portfolio agencji reklamowej Black is Black
Studio kreatywne z Krakowa – Black is Black
Identyfikacja wizualna to na przykład rebranding marki Kufieta
Kiedy rebranding? To dobry sposób, by przypomnieć klientom o swojej marce
Branding jest nieodłączną częścią marketingu, a dokładniej: wizerunku marki
Jak powinna wyglądać identyfikacja wizualna marki? Zobacz przykłady!
Logotyp, redesign marki, rebranding i wiele innych
Dlaczego warto zainwestować w rebranding?
Rebranding w branży motoryzacyjnej
Rebranding, czyli jak przeprowadzić modyfikację marki?
Zobacz rebranding marki Kufieta w portfolio Black is Black

Porozmawiajmy!

Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤

Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴

Zadzwoń ➞ +48 884 998 668

Napisz ➞ hello@blackisblack.pl