Rebranding marki Kufieta
Kufieta to rodzinna, a obecnie już wielopokoleniowa firma, której historia sięga 1986 roku. Przez lata wyspecjalizowała się w tworzeniu produktów dla branży motoryzacyjnej – na tyle skutecznie, że dziś w jej portfolio znajduje się aż 200 artykułów, w tym: kosmetyki, akcesoria samochodowe czy podzespoły.
Podczas naszej współpracy odpowiadaliśmy za rebranding marki, któremu towarzyszyła zmiana wizerunku opakowań.
Nie chcąc odbierać marce jej rodzinnego charakteru, w logotypie zachowaliśmy jego pierwotną konstrukcję – zbitkę znaków „K&K”, nawiązującą do imion założycieli firmy. Postawiliśmy za to na zmianę typografii, by nadać jej bardziej wyrazisty, sportowy ton.
Projekt obejmował rebranding marki, lifting opakowań oraz kreację nowych POS-ów.
Za logotypem, zmianie uległy też opakowania. Tu za główny cel obraliśmy uspójnienie etykiet, by całe portfolio produktowe wyróżniało się na półkach sklepowych, a jednocześnie mówiło spójnym językiem.
Nasz pomysł polegał na rozwinięciu liter nowego logotypu i wtłoczeniu ich w opakowania, z jednoczesnym zastosowaniem ciemnej tonacji, charakterystycznej dla branży motoryzacyjnej. Na końcu poszczególne produkty odróżniliśmy akcentami kolorystycznymi.
Porozmawiajmy!
Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤
Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴
Zadzwoń ➞ +48 884 998 668
Napisz ➞ hello@blackisblack.pl