Black is Black logo
Kampania wizerunkowa PKN ORLEN, kreacja Black is black

ORLEN stawia na edukację klientów | Agencja Black is Black

PKN ORLEN w nowej kampanii edukacyjnej

Jak prawidłowo segregować śmieci? Co to znaczy, że myjnia ma obieg zamknięty? Jak przekłada się to na środowisko? 

Na te i wiele innych pytań odpowiada nasza kampania 360° dla PKN ORLEN. Jej celem była nie tylko edukacja klientów w zakresie ochrony przyrody, ale też uświadomienie, że my sami mamy na nią olbrzymi wpływ – i to każdego dnia! Wystarczy tylko uświadomić sobie, że nawet niewielkie działania i poprawa codziennych nawyków mogą pozytywnie wpłynąć na środowisko. I o tym właśnie jest nasza kampania.

W kreacji kontynuujemy założenia poprzednich kampanii spod znaku Dobry Kierowca – opartych na najmłodszych bohaterach, którzy często, jak to dzieci, wiedzą lepiej. Tak jest i w naszym przypadku. Nakręciliśmy zatem spot TV z udziałem młodych aktorów oraz Roberta Kubicy. Jednocześnie powstała też kampania OOH, radiowa oraz online. 

Wszystkie te działania prowadziły na landing page dobrykierowca.orlen.pl – stronę z prostymi ekoporadami, którą również mieliśmy przyjemność projektować. 

Na projekt składają się: spot TV, kampania OOH, radiowa i online, landing page oraz making of.

Zobacz making of!

Porozmawiajmy!

Podoba Ci się nasze portfolio? Zróbmy coś razem! 🖤

Nie masz wzoru briefu? Nie szkodzi, przyślemy Ci nasz. 🏴

Zadzwoń ➞ +48 884 998 668

Napisz ➞ hello@blackisblack.pl